.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نفجم : مازندران را به قطب اول تکواندوی کشور تبدیل می کنم

ریاست جدید هیات تکواندوی مازندران گفت: با برنامه ریزی و حمایت از تکواندوی مازندران آن را به قطب اول تکواندوی کشور تبدیل خواهم کرد.
فیض اله نفجم در گفتگو با ایسکانیوز ، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اکثریت آرا توانستم به ریاست هیات تکواندوی مازندران برسم و با اهداف زیاد و حمایت از نوجوانان این خطه برنامه های زیادی را برای این رشته ورزشی در دستور کار خود قرار داده ام و با ایجاد انگیزه، مازندران را در آینده ای نه چندان دور به قطب اول تکواندوی کشور تبدیل کنم.
وی اظهار داشت: البته در لیگ برتر حضور تکواندوی مازندران پررنگ نبوده است و جزو تیم های سطح جدول قرار نگرفته بود ولی با برنامه ریزی هایی که در دست دارم قطعا در لیگ سال آینده جزء تیم های قدر برتر خواهیم بود.
قهرمان تکواندوی آسیا با اشاره به اینکه برای همیشه از دنیای قهرمانی تکواندو خداحافظی کرده است اظهار داشت: به اعتقاد من برای خدمت کردن راه های زیادی وجود دارد و من با حضور در عرصه های برون مرزی به نقاط ضعف و قوت این رشته اشراف دارم و همین انگیزه را برای کمک به علاقمندان به این خطه دو چندان کرد تا با گرفتن این پست سنگین، دینم را به تکواندوی کشور ادا کنم.
نفجم اظهار داشت: در حال حاضر تکواندوی ایران به مرحله ای رسیده است که لیگ های برتر آن در هر وزن، رقابت های سنگین و فشرده ای دارند و این در حالی است که در سال های گذشته من 12 سال در یک وزن در میادین حاضر می شدم و این نشان می دهد که این رشته به رشد قابل قبولی رسیده که لیگ های داخل کشوری از رقابت های برون مرزی فشرده تر است و این جای امیدواری دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.286 seconds.